Till senaste kommentaren

Hur gör jag en felanmälan på Mina sidor?

Jag ser att man kan göra en felanmälan via Mina sidor. Vad ska jag tänka på när jag gör felanmälan?
Jennifer

Kommentarer

  • Hej Jennifer,

    När du gör en felanmälan är det viktigt att tänka på att beskriva problemet så utförligt som möjligt. Komplettera gärna din felanmälan med bilder också så kan vi få en bättre uppfattning om problemet. Ju mer information vi har innan vi besöker din lägenhet, desto snabbare kan vi avhjälpa felet. Har du husdjur eller liknande kan det också vara bra att notera så att vi kan vara förberedda på det vid besöket.
    Är det t.ex. problem med någon av vitvarorna är det jättebra att skriva med tillverkare och till och med modellnummer om du hittar det. Det gör att den som ska besöka din lägenhet i många fall kan vara förberedda med reservdelar redan vid ett första besök och därmed undvika ytterligare besök, längre väntetid samt besparing av transport med fordon.

    Vi behöver också veta om det är okej att vi använder oss utav vår huvudnyckel vid besöket om du inte är hemma. Accepterar du att vi använder oss utav huvudnyckel kan vi oftast besöka din lägenhet snabbare då vi inte behöver vänta på svar när du är tillgänglig för besök osv. Vi lämnar såklart alltid en lapp i lägenheten om vi besökt din lägenhet utan att du varit hemma så att du vet att vi varit på plats.

    Ha en fin dag!
    Evelina Kimmehed Uthyrare

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.